WATSONS COLOUR CHANGEABLE LİP BALM

HERKESE SELAM!!
Bugün sizlere bir haftadır elimde olan ama çoook severek kullandığım bir lip balmdan bahsedeceğim.

Evet dudak pH oranınıza göre renk değiştiren bir ürün ben gerçi paketindeki gibi açık renk verdiğini görmedim çok tatlı bir pembiş oluyor dudaklarınız renk vermenin yanı sıra çok güzel de nemlendiriyor ancak spfli bir ürün değil.Bunu almadan önce watsons magic lip balm araştırmasına girmiştim bir çok yorum okudum hem nemlendiriyor hem doğal pembelik veriyor hem spf 30 rüya gibi!!
Ancak yaklaşık 8-9 watsonsa baktım ve ürün yok.Üretilmiyor mu diye sorunca da kalmadı diyorlar.Zaten internet stoklarında da yok.



 Bende en sağdaki renge yakın verdi dudaklarım çok açık renk değildi zaten dudaktan dudağa değişebilir.





Bende doğal renk veren ve nemlendiren başka bir ürün arayışına girdim ve bunu buldum.Kalıcılığı iyi verdiği renk doğal.Kokusu mangolu yazıyor ama şurup gibi kokuyor ama kesinlikle rahatsız edici değil.Ağırlık yapan bi yapısı da yok.Makyaj yapmayı sevmiyorum doğal dursun yüzümde bir renk olsun diyorsanız ve doğal renk veren ürün arayışındaysanız tam size göre.
Açık pembe bir ambalaja sahip ve rengi şeffaf dudağınızda renk değiştiriyor.
Fiyat indirimsiz 10 tl idi hem uygun hem fazla bence bilemedim:) Watsonslarda bulabilirsiniz.
Umarım memnun kalırsınız.
YORUMLARA BAŞKA İNCELEMEMİ İSTEDİĞİNİZ ÜRÜNLERİ YAZABİLİRSİNİİZ.

Yorumlar