NİVEA LİP SHİNE (CHERRY,STRAWBERRY,BLACKBERRY )

Herkese selam
Ruj sürmeyi sevmediğimden ve renk veren lip balmların beni kalbimden vurduğundan bahsetmiştim.Her biri güzel nemlendiren ve doğal renk veren bu ürünlerden çok memnunum.Yalnız içinde o kadar ışıltı olmasa iyimiş ama yine de sırıtmıyor harika.
ÇİLEKLİ                                       KİRAZLI                      BÖĞÜRTLENLİ
Kokusu harika                                Kokusu harika                  Kokusu harika
Renk vermesi az ve öz                   Pembe doğal bir renk       Bir kereden fazla kat sürünce koyu
Işıltısı biraz daha fazla                  veriyor ve ne kadar           pembe bir hal alıyor ve doğallığı kaçıyor                                           sürersen sür sırıtmıyor.     Ancak tek katta kalıcılık ve renk harika
Dudağa en yakın olan ve fazla       Tatlı doğal bir pembe       Mora kaçan koyu pembe (yine de güzel)
renk vermeyen.


Genel olarak hepsi çok hoşuma gitti ve dönüşümlü kullanıyorum.Hepsi ışıltılı mat bir yapısı yok zaten nemlendirici olduğu için çokta matlığa ihtiyaç yok.Nemlendirmesi iyi ancak çok kalıcı sayılmaz.İndirimde 8.90 a almıştım.Asla dışardan göründüğü gibi abartı renkleri yok.Benim gibi ruj kullanmayı  sevmeyenler için denenebilir ürünler:)
Benim favorim kirazlı ben aldıktan sonra bir çok arkadaşım da aldı kirazlısını ve hepsi çok memnun :)



Yorumlar