LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO (+) VE EFFACLAR JEL

Herkese selam sizlere 2-3 haftadır elimde olan effaclar jelden ve 1 .5 haftadır kullandığım effaclar duo kremden bahsedeceğim.
Arkadaşlar 3 hafta önce effaclar jelin testerını bir eczaneden edindim ve kullanmaya başladım.Hava değişikliğinde bile hortlayan sivilcelerim sadece hortlamakla kalmıyor dokunmamama rağmen de iz bırakarak geçiyordu.Yüzümde olan küçük küçük yağ bezelerinden bahsetmeyeceğim bile sürekli onlarla savaş halindeyim.
Effaclar jeli kullanmaya başladım ve 3 gün sonra tüm yüzüm kurumaya lekelerim soyulmaya ve küçük yağ bezeleri geçmeye başladı soyulma hariç yüzüm pürüzsüz bir hale gelmeye başlamıştı ve seviniyordum bu soyulmaya çözüm olması için effaclar duo (+) aldım ve tabiki jelin büyük boyunu.Biliyorsunuz sivilceler için beraber satılıyorlar.
Geldik asıl olaya.Kullandım ve bir gün sonra bi kaç tane sivilce çıkardım küçük yağ bezeciklerim de tekrar çıkmaya başladı üstelik kırmızı kırmızı gözüküyorlar.1 haftayı geçiktir bu böyle ve geçmiyor tekrar sivilce çıkıyor ve sivilceler kıpkırmızı.İlk başta bu etkiyi yaptığı söylendiği için 1 ay kullanacağım ama şuan gerçekten bunlar geçmezse naparım diye düşünüyorum.1 ay sonra tekrar yazımı güncelleyeceğim değişiklikleri görmeniz adına fotoğrafta atabilirim umarım geçer böyle kalmam .Geçmezse sadece jelinin kullanıp cilt tipime uygun nemlendirici alacağım.

Sizde de böyle şeyler yaşandıysa yorum yapıp neler yaşadığınızı ve sonuçları paylaşırsanız sevinirim!
Okuduğunuz için teşekkürler.
EDİT:3 hafta oldu kullanmayı bıraktım dayanılmaz haele geldi ve suratım mahvoldu.Kendi çıkardığı sivilceyi bile 3 haftada geçiremiyorsa tüm yüzümü nasıl geçirsin?Memnun kalmadım ama effaclar jel ile devam edeceğim.Lokal olarak da uyguladım ancak daha kırmızılaştırdı ve büyüttü.Tavsiye etmiyorum.
Edit2:Sadece effaclar jel ile devam ettiğim 4.günüm olan sivilceler ve kızarıklıklar geçiyor.Effaclar duo(+) cildimi mahvetti.Umarım en kısa sürede toparlanır.

Yorumlar