LOREAL PARİS UNLİMİTED MASKARA



Herkese yeniden merhaba!
Bugün sizlere arkadaşımdan görüp aldığım ve çooook hoşuma giden bir maskaradan bahsedeceğim.Bu maskaradan önce maybelline lash sensational maskarasını kullanıyordum.Size zarar veren bir şey vardır ama en iyi seçenek o anlık odur ya hani aynı öyleydik bu maskarayla :) kirpik dökmesi mi asla gözden çıkmaması mı hangisi daha kötü bilemedim ama sağlıklı bir ilişki değildi.
Ardından bu bebeği keşfettim ve milad sayılacak bir gündü.İndirimden 46 liraya almıştım sanırım ama gerçek fiyatı 80lira civarıydı indirimde kaçırılmayacak bir ürün.Fırçası sağa sola yatıyor ve açısı ayarlanıyor daha kolay bir sürüm sağlıyor.Şuana kadar kullandığım en iyi maskara.
İYİ YÖNLERİ                                                                                   KÖTÜ YÖNLERİ
Kirpikleri uzatması                                                                            Kirpikleri yapıştırıyor ama
Çıkarırken zorluk yaratmaması                                                         rahatsız edici seviyede değil.
Hacimli göstermesi                                                                            Tek tek ayırdığı söylenemez.
Uzaktan bile farkedilen kirpik uzunluğu!! (KALPLERR)
                                                                  KISACA
Ben bu maskaraya bayıldım ve stok yapmayı düşünüyorum.Çok çook başarılı.Her vaadi yerine getiriyor.Maskara almayı ya da maskarasını değiştirmeyi düşünenler düşünmeden alsın derim.İndirimsiz biraz tuzlu indirimleri bekleyelim:)

Yorumlar