Heliocare Ultra Spf90 Cream 50ml

Heliocare Ultra Spf90 Cream güneş kremi akneye meyilli cildimde yıllardır kullandığım güneş kremim. Kaç kutu bitirdim bilmiyorum. Özelliklerinden bahsedecek olursak çok hafif renkli cilt tonunu çok güzel eşitliyor ama renkli olarak satılmıyor. Kendiliğinden bir rengi var o yüzden içinde renk vermesi için artı bir kimyasal içerdiğini düşünmüyorum. Kokusu kayısılı danone gibi çok güzel kokuyor. En sevdiğim özelliği sürünce inanılmaz doğal bir parlaklık bırakması. Cildi canlı,nemli ve parlak gösteriyor o yüzden makyaj altına baz olarak nemli bitişi sevenler rahatlıkla kullanabilir. Sadece güneş kremi sürüp çıkayım ama bir tık da cildim eşitlensin diyorsanız bu cream versiyonu tam size göre. Kimlere önermiyorum konusuna gelirsek yağlı ciltlere önermiyorum. Güneş kreminin kendi verdiği parlaklık ve cilt birleşince güzel bir görüntü olmayabilir. O yüzden normal-kuru-karma ciltler için daha iyi bir seçenek. Bu ürünün gel olanı da mevcut o yağlı ciltler için daha iyi bir alternatif olabilir. Ancak cream versiyonu gibi cilt tonu eşitlemiyor. Rengi bildiğimiz güneş kremleri gibi ama beyaz olmadığı için beyazlık bırakması söz konusu değil. Aynı doğal parlaklık beklentisini gel versiyonunda bi nebze daha az alırsınız. Korumasına gelecek olursak çok iyi olduğunu düşünüyorum. Plajda 1 hafta yüzüme kullandım ve renk değişimi olmadı. Günlük hayatımda da çok memnunum. Kesinlikle öneriyorum.





Eski ambalajı bu bazı yerlerde hala böyle satılıyor. Ancak ambalajı değişti o yüzden bu gelmezse orijinal değildir diye düşünmeyin. Alta yeni ambalajının fotoğrafını bırakıyorum.


Yeni ambalajı da bu.


Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder